ARICILIK İNSAN ÖMRÜNÜ UZATAN , KUTSAL VE ASİL BİR MESLEKTİR.

İdeal bir arıcılık işletmesi

4 Mart 2009

biraz geç oldu ama

Geçtiğimiz şubat ayının ondördünde Bursa tarım ilmüdürlüğünde Bursa arıcılar birliğinin toplantısı vardı. Şanssızlıkki fotoğraf makinası arızalandı cep telefonununda şarzı bitmek üzere oldugundan hiç fotoğraf çekemedim. Toplantıda çok faydalı bilgiler verildi. Ayrıca çok değerli insanlarla tanışma fırsatı buldum Halil Bilen, Enver dayı , Nihat.. Bu resmide hoşgörüsüne sığınarak Enver dayının bloğundan aldım. Toplantı arasındaki sohbetler çok keyifliydi. Halil Bileni misafir etmek istedik ama işleri gereği erken ayrılmak zorunda kaldı. Aynı günlerde benim için enteresan ve hoş bir gelişme oldu. Düzce de arıcılıkla uğraşan ve ismide tastamam ''Rıza Rehber'' olan tam anlamıyla bir adaşım olduğunu öğrendim. Sonrasında telefonlaşmaya başladık. İnternette arıcılık sitelerine bakıyorken tesadüfen bizim bloğu bulmuş . Bazı isim ve soyisimler çok tutar biliyorum, fakat Rıza Rehber le ( ve oda arıcı) ilk defa karşılaşıyorum. Adaşım Düzce nüfus müdürlüğünden emekli memur, mesleği gereği nüfus bilgileriyle alakalı oda ilk defa böyle hoş bir tesadüfle karşılaşmış. Tekrar görüşmek üzere Adaş..

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Rehber,sosyal ve teknik aktivitelerin insanlara verdiği bilgiler şüphesiz tartışılamaz,en iyi düşünce harmanlanmış,çoğu kişinin tecrübelerini,yeni gelişmeleri ortaya koyarak,meydana çıkarılan ortak görüş olduğunu kabul edersiniz.Bu faydalı eğitimlerin insanlarımızın bazı yersiz sabit fikirlerinden vazgeçireceğine inancım sonsuzdur.Ayrıca adaşınızla sizi arıcılık mesleği açısından test etmek gerektiğine inanıyorum,tatlı bir rekabet anlayacağınız.Tüm eğitimi verenlere ve katılımcılara başarılar dilerim.Kolay gelsin,başarı haberleriniz daim olsun.Saygılarımla.